• milon-kijkend-vrouw

Nieuw op het lesrooster Les Mills Barre

Wat is Les Mills BARRE nu precies? We vroegen het aan onze eigen Les Mills BARRE docent Linda Ramsteijn.

Les Mills BARRE is een door ballet geïnspireerde workout. Alle bewegingen zijn ontstaan uit balletoefeningen, dit is omgezet naar een fitnessworkout. Het is een 30 minuten durende workout waarbij de nadruk ligt op core, billen en bovenbenen. Maar ook de rest komt aan bod. We gebruiken zelfs bij een aantal oefeningen lichte gewichten.

Wat vind jij zelf nu zo leuk aan Les Mills BARRE?

Dat is geen moeilijke vraag ;-)! Ik vind alles wat met ballet te maken heeft fantastisch. Maar bij BARRE is het zo fijn dat je van het perfecte af mag stappen. Vroeger op de academie moest alles zo volgens de regeltjes en bij BARRE staat het sporten en plezier juist voorop. Na 30 minuten BARRE heb je echt een voldaan gevoel, je hebt gesport, een beetje gedanst en heel veel plezier gemaakt!

Voor wie is BARRE volgens jou geschikt?

BARRE is geschikt voor iedereen die het leuk vind om op een elegante manier veel resultaat te bereiken :-). Als je vroeger ballet gedaan hebt kan dat handig zijn, maar dit is echt geen vereiste omdat de technieken voor bijna iedereen toegankelijk zijn!

Zou je tot slot nog iets willen zeggen?

Jazeker! Ik heb er echt onwijs veel zin in! Ik ben al aan het aftellen vanaf oktober, toen duidelijk werd dat dit programma naar Nederland kwam! Ik hoop jullie allemaal te zien tijdens tijdens de lessen! Vanaf 4 april iedere woensdag om 09.00 uur en 19.45 uur bij Family Fit Healthcenter.

Nieuws

  • Nieuw op het lesrooster Les Mills Barre

    Wat is Les Mills BARRE nu precies? We vroegen het aan onze eigen Les Mills BA...

    Lees meer
  • Spinningmarathon voor Team Finnspiration en Villa Joep

    Op zaterdag 17 maart gaan we weer 4 uur Spinnen voor Villa Joep en Team Finns...

    Lees meer
Meer nieuws
  • Marijke klein Gunnewiek

    "Echt een aanrader voor iedereen die om zijn lichaam geeft"

    Marijke klein Gunnewiek
  • Annelies Sweebroek*

    "*De sfeer in het sportcentrum is prettig en de medewerkers staan altijd voor mij klaar"

    Annelies Sweebroek*
  • Daisy Godding*

    "*Met de Milon Cirkel heb je een volwaardige training met veel verschillende spiergroepen in korte tijd"

    Daisy Godding*
  • Frank van Doremalen*

    "*De Milon Cirkel kan ik iederéén aanraden. Ik zeg DOEN!"

    Frank van Doremalen*
  • Han Oostenek*

    "*Sinds juli 2011 train ik naar volle tevredenheid op de Milon Cirkel"

    Han Oostenek*
  • Truus van der Lee*

    "*Al ruim 3,5 jaar ben ik aan het 'Milonnen'. Mijn conditie is verbeterd en mijn rugklachten zijn verminderd"

    Truus van der Lee*
  • Margo Branderhorst*

    "*Myline & Milon Cirkel is een perfecte combinatie!"

    Margo Branderhorst*
  • Nancy van de Wouw*

    "*De Myline-cursus in groepsverband heb ik als heel prettig ervaren. Je krijgt veel hulp"

    Nancy van de Wouw*
  • Yvonne van Noije*

    "*Met de Milon Cirkel behaal ik mijn doelen gemakkelijk"

    Yvonne van Noije*
  • Marc van der Linden*

    "*Ook de 2e Milon Cirkel heb ik voor meer resultaat en afwisseling opgenomen in mijn trainingsprogramma"

    Marc van der Linden*
  • Bert van Dool*

    "*In 2012 ben ik begonnen met trainen op de Milon Cirkel. 'Een echte aanrader'"

    Bert van Dool*
  • Carla van Dijk*

    "*Het grote voordeel van de Milon Cirkel is dat je in een half uur klaar bent met trainen"

    Carla van Dijk*
  • Mieke van der Valle - van Wijlen*

    "*In de Milon Cirkel is altijd een gezellige sfeer en van de coaches krijg ik goede begeleiding"

    Mieke van der Valle - van Wijlen*
  • Patricia Fransen - van de Pol*

    "*De Milon Cirkel is goed te combineren met mijn onregelmatige werktijden. Ik kan Milonnen wanneer het mij uitkomt!"

    Patricia Fransen - van de Pol*
  • Henri Nieuwenhuizen*

    "*De professionele begeleiding van de Milon Coach is erg fijn. Als je vragen hebt kun je die altijd stellen."

    Henri Nieuwenhuizen*
  • Sjan Beerens*

    "*Ik voel me gezonder en fitter. Myline is geen dieet, maar een structurele verandering van het eetpatroon."

    Sjan Beerens*